søndag 15. november 2015

«Ingrid Winters makeløse mismot» av Janne S. Drangsholt

Denne boka handler om Ingrid, travel trebarnsmor. Her roter hun det skikkelig til for seg, både på jobb, i barnehage/skole som forelder, og ikke minst i forhold til ektemannen Bjørnar. Ikke siden jeg leste «Drama med Hilde» av Vigdis Hjorth har jeg vel møtt ei så rar og uforutsigbar dame!

Dette er en veldig morsom, men også interessant roman - den har et ordentlig innhold, mye handling, et fascinerende persongalleri og er på toppen av alt godt skrevet.

Anbefales varmt!

4 kommentarer:

  1. Hei Randi! Jeg er en trofast leser av bloggen din, og jeg har stor nytte av den i ulike lesesirkler jeg drifter og deltar i. Spesielt artig at du vektlegger språket på en ganske så humoristisk måte :-) Når det nå er så mange bøker du har skrevet om, - har du en mulighet til å legge inn en søkfunksjon på siden?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hallo Anonym! Så hyggelig å høre at bloggen min er til nytte for deg :-)
      Hva slags søkemulighet tenker du på? Blogspotsider har søk øverst til venstre, der du feks kan søke på forfatter. Så har jeg noen etiketter som gir feks barnebøker, ungdomsbøker samlet. Ellers kan man bruke Google evnt kombinert med Pervoluto. Må vel innrømme at jeg får nok av kategorier og emner i jobben, så har ingen planer om noe mer avansert søk på bloggen enn det du finner per nå.

      Slett
  2. Denne er jeg supernysgjerrig på! Må bare lese den tror jeg :)
    Molly

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Molly! Jeg synes absolutt du bør ta en titt på denne, ja ;-)

      Slett